Cadou de bun venit!
Transport gratuit la orice comandă!

Formular de retur

POLITICA DE RETUR

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv.

Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe https://telefoanemures.ro/ va trebui să contactați IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. prin completarea unui formular de retur. Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 3 zile lucrătoare.

Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 14 zile de la data primirii comenzii. Produsele returnate trebuie să se regăsească în starea în care au fost primite de către client. Produsele nu trebuie să conțină coduri de acces, conturi personale și să fie resetat la setările din fabrică.

Costul de transport, retur și taxe vamale în cazul returului produselor, este suportat în totalitate de către client cu excepția în care se indică altfel. Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de cumpărare, prin transfer bancar. Astfel, dacă produsul ajunge cu întârziere la noi, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. poate amâna rambursarea până la primirea efectivă a acestuia sau până când consumatorul va furniza o dovadă a expedierii.

În cazul în care compania de curierat vă livrează comanda sau pachetul ridicat din Easybox are urme vizibile de lovituri, este turtit, este umed, este deschis etc. nu acceptați livrarea și depuneți o sesizare la livrator direct sau la serviciul de curierat, în care să fie menționat motivul refuzului.

În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau ambalajul original lipsește sau este deteriorat, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania noastră are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor o sumă care este apreciată de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., prin intermediul site-ului web https://telefoanemures.ro/, restituind clientului o sumă proporțională apreciată cu aceste neconformități.

Dacă clientul refuză oferta de restituire a contravalorii apreciate de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., acesta având posibilitatea de a primi din nou produsul returnat, neconform cu această politică, totodată suportând contravaloarea reexpedierii (taxelor de livrare) produsului. 

Clientul se obliga ca la returnarea produsului / refuzul coletului sa restituie bunul achizitionat. Orice forma de inlocuire, sustragere a bunului constituie infractiunea de inselaciune, prevazuta si incriminata de disp. art. 244 Cod Penal.

De asemenea, în cazul produselor deteriorate sau neconforme, trebuie facută o cerere de retur așa cum este indicat mai sus. Prejudiciul trebuie descris în detaliu și trebuie atașate fotografii care să demonstreze amploarea acestuia în termen de 3 de zile calendaristice de la primirea comenzii. Vă rugăm să trimiteți toate detaliile la formularul de contact corespunzător sau la adresa de e-mail idevice.store.service@gmail.com.

Cererile de retur se pot anula accesând formularul de contact. Pentru anulare, este necesar să introduceți numărul comenzii.

Returul în magazinul din Timișoara nu este permis, cu exceptia faptului în care produsul are un defect! Returul se accepta doar pentru comenzile online.

PAȘI PENTRU RETUR:

  1. Se completează formularul de retur pentru a avea cererea înregistrată.
  2. Se trimite produsul cu toate accesoriile primite, în cutia originală la adresa următoare: 

Nume: IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.

Adresa: Jud. Mureş, Mun. Târgu Mureş, Str. Revoluţiei, Nr.4

Telefon: 0771 492 825

  1. Costul transportului pentru retur este suportat în totalitate de către client. 
  2. Coletul se va trimite fără ramburs, plata urmând să se facă doar prin transfer bancar.

Ultima actualizare 11.02.2025

POLITICA DE LIVRARE

Livrarea produselor de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. se face în format fizic transmise via compania de curierat Fan Courier. Costul livrării este GRATUIT, până în momentul în care se precizează altfel.

Cum plasez o comandă?

Alegeți produsul dorit si apăsați butonul „Adaugă în coș”. Introduceți datele de livrare și alegeți metoda de plată: online cu card bancar, în rate sau ramburs. Vă rugăm să completați formularul de comandă corect și să indicați persoana fizică sau juridică către care se va face facturarea și livrarea.

Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul achiziționat vor fi transmise via e-mail.

Dacă alegeți plata online, introduceți datele, apăsați „Continuă cu plata” si veți fi redirecționat către procesatorul de plăți Netopia Payments, unde veți introduce datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de Netopia Payments.

 IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră. Dacă tranzacția s-a finalizat cu succes, veți fi redirecționat înapoi pe site-ul https://telefoanemures.ro/, unde veți primi detalii legate de accesul la produsul achiziționat.

În cazul în care alegeți plata la livrare, veți achita contravaloarea comenzii la primirea produsului de către agentul firmei de curierat. Acesta vă va înmâna o chitanță pentru suma achitată.

 Se poate deschide coletul la livrare?

IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu oferă livrare cu posibilitatea verificării produsului la primire.

Livrarea se va face în termen de 1-2 zile de la confirmarea prin intermediul e-mail-ului a comenzii și a disponibilității stocului. Pentru orice întârzieri vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail idevice.store.service@gmail.com

De asemenea, telefoanele mobile dispun de o perioadă de 14 zile de retur în care puteți trimite telefonul înapoi, dacă nu sunteți mulțumit de el, costul returului fiind suportat integral de catre client.

 Pentru detalii sau întrebări despre livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: idevice.store.service@gmail.com

Ultima actualizare 04.07.2025

Filtrează

Preț
Preț - slider
Preț - inputs
Lei
Lei
Brand
Brand
Mai multe...
Model
Model
Mai multe...
Stocare
Stocare
Mai multe...
Culoare
Culoare
Mai multe...
Stare
Stare
Mai multe...
Stare Estetică
Stare Estetică
Componente Înlocuite
Componente Înlocuite