ltima actualizare: 04.07.2025
VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI ACEST DOCUMENT CU ATENȚIE ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE.
1. Informații despre noi:
Acest document, disponibil în format electronic pe site-ul www.telefoanemures.ro, împreună cu toate celelalte documente la care face trimitere, constituie ceea ce vom numi în continuare „Termeni și Condiții”. Prin aceștia sunt stabilite regulile care definesc modul în care are loc interacțiunea dintre noi – operatorii acestui site – și tine, în calitate de utilizator care accesează platforma, îți creezi un cont și, dacă alegi, poți vinde un bun sau achiziționa un produs ori serviciu prin intermediul site-ului www.telefoanemures.ro.
1.1. Cine suntem noi?
Noi suntem Societatea IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L
Cod unic de înregistrare: RO42678549
Număr registrul comerțului: J26/730/2020
E-mail: idevice.store.service@gmail.com
Sediu Jud. Mureş, Mun. Târgu Mureş, Str. Revoluţiei, Nr.4
1.2. Cu ce ne ocupăm?
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. este persoana juridică care administrează și gestionează site-ul Telefoane Mureș (https://www.telefoanemures.ro) – denumit în continuare „Site-ul” sau „Platforma”. Prin intermediul acestuia, oferim un spațiu digital unde utilizatorii pot vinde telefoane mobile și alte dispozitive electronice second-hand (denumiți „Vânzători”), iar alți utilizatori interesați pot cumpăra aceste produse (denumiți „Cumpărători”).
Produsele tranzacționate prin platformă sunt, în principal, echipamente electronice mobile (precum telefoane, tablete, ceasuri etc.), toate aflate în regim second-hand. În plus, pe site sunt disponibile și accesorii noi, compatibile cu aceste dispozitive.
Accesul la platformă este deschis oricui, în calitate de Vizitator. Totuși, pentru a putea utiliza efectiv serviciile oferite – fie în calitate de Client, Vânzător sau Cumpărător – este necesar să citești și să accepți în prealabil prezentul document de Termeni și Condiții. Fără această acceptare, nu putem stabili o relație contractuală, ceea ce înseamnă că nu vei putea cumpăra sau vinde produse prin intermediul platformei noastre.
1.3. Cine ești tu?
Atunci când accesezi site-ul nostru, te afli în postura de Vizitator – o persoană interesată să afle mai multe despre serviciile și produsele pe care le oferim (și, sperăm noi, să devii parte din comunitatea Telefoane Mureș).
În momentul în care alegi să îți creezi un cont pe platforma noastră, devii Utilizator, iar prin această acțiune intri într-o relație contractuală la distanță cu noi, odată cu acceptarea prezentelor Termeni și Condiții.
Dacă alegi să mergi mai departe și să folosești efectiv serviciile noastre – fie pentru a vinde un produs, fie pentru a cumpăra unul – vei deveni Client. În funcție de rolul pe care îl alegi, vei avea statutul de Vânzător sau Cumpărător, iar relația contractuală dintre noi va fi guvernată de secțiunile relevante ale acestui document, aplicabile statutului tău în cadrul platformei.
1.4. Termeni și definiții
- Vânzător – IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
- Cumpărător – orice persoană fizică care a împlinit vârsta de 16 ani sau orice persoană juridică ori altă entitate legală care își creează un cont pe Site și plasează o comandă.
- Client – orice persoană fizică (peste 16 ani) sau juridică ce obține acces la conținutul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., și care are posibilitatea de a vinde bunuri prin intermediul platformei.
- Utilizator – orice persoană fizică cu vârsta de cel puțin 16 ani care accesează Site-ul, fără a transmite o solicitare sau comandă.
- Contul meu – secțiunea din Site compusă dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Cumpărătorului/Clientului să plaseze comenzi și să acceseze informații legate de activitatea sa în cadrul Site-ului (comenzi, facturi, etc.). Utilizatorul este responsabil pentru corectitudinea, completitudinea și actualizarea datelor introduse la crearea contului.
- Coșul meu – secțiune din cont care permite Cumpărătorului să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze fie imediat, fie ulterior.
- Site – magazinul online disponibil la adresa www.telefoanemures.ro.
- Comandă – document electronic ce reprezintă forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul își exprimă intenția de a achiziționa bunuri, prin intermediul Site-ului.
- Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv cele menționate într-o Comandă (ex: telefoane, accesorii), care urmează a fi livrate de Vânzător către Cumpărător, în baza contractului încheiat.
- Campanie – acțiunea de prezentare spre vânzare, pentru o perioadă limitată și în limita stocului disponibil, a unor bunuri și/sau servicii, la prețuri speciale, stabilite de Vânzător.
- Contract – acordul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a părților.
- Comunicări comerciale / Newsletter – orice mesaj transmis prin e-mail, telefon, notificări web/mobile etc., care conține informații despre produse și oferte promoționale, produse complementare, reduceri sau produse adăugate în coș.
- Ofertă estimată de preț – propunere orientativă de preț, generată automat de Site printr-un calculator de preț și transmisă Clientului care dorește să vândă un bun prin intermediul platformei. Această ofertă poate fi ajustată de Telefoane Mureș în urma procesului de verificare. Include două variante: Plata la 21 de zile și Plata rapidă.
- Preț de achiziție – prețul final acceptat de Client, menționat în Comanda de vânzare, care va fi transferat de Telefoane Mureș către Vânzător, ca urmare a vânzării produsului.
- Preț de vânzare – prețul afișat pentru produsele listate spre vânzare pe Site, stabilit de Telefoane Mureș conform politicii sale comerciale. Acesta este prețul final care trebuie achitat de Cumpărător, fără a include eventuale taxe suplimentare (ex: ambalare, livrare).
- Preț anterior de vânzare – în cazul reducerilor de preț, reprezintă cel mai mic preț practicat de Telefoane Mureș pentru respectivul produs în ultimele 30 de zile înainte de aplicarea reducerii. Dacă produsul nu a fost disponibil în întreaga perioadă, se ia în considerare cel mai mic preț din intervalul în care a fost disponibil. Dacă reducerea este aplicată treptat, prețul anterior este considerat cel de dinaintea primei reduceri. Poate fi afișat grafic, sub formă de preț tăiat.
- Procesul – ansamblul de acțiuni realizate de Telefoane Mureș pentru a verifica starea tehnică, estetică și funcțională a bunurilor, înainte de listarea lor pe Site.
- Specificații – caracteristicile tehnice, funcționale și estetice ale produselor afișate pe Site.
2. Aplicabilitate
Client: Orice persoană fizică sau juridică care accesează și utilizează site-urile noastre pentru a cumpăra sau vinde telefoane mobile.
- www.telefoanemures.ro: Platforma online prin care clienții pot achiziționa telefoane mobile și accesorii.
- www.telefoanemures.ro/vinde: Platforma online prin care clienții pot vinde telefoane mobile către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., urmând procesul de evaluare specificat.
Acești termeni și condiții se aplică tuturor utilizatorilor site-urilor www.telefoanemures.ro și www.telefoanemures.ro/vinde, reglementând atât procesul de cumpărare, cât și cel de vânzare a telefoanelor mobile.
3. CUMPĂRAREA de produse de pe www.telefoanemures.ro
I. Informații generale despre cumpărarea Produselor pe www.telefoanemures.ro
În această secțiune, sunt prezentate aspectele generale și procedurile standard care se aplică pentru achiziționarea produselor de pe site-ul www.telefoanemures.ro. Aceasta include pașii pe care utilizatorul trebuie să îi urmeze pentru a finaliza o achiziție, informații despre disponibilitatea produselor, procesul de plasare a comenzii și confirmarea acesteia, modalitățile de plată, livrarea, și alte condiții comune.
- Descrierea procesului de comandă
- Detalii privind disponibilitatea produselor
- Modalitățile de plată acceptate
- Procesul de livrare
Pe scurt: Trebuie să avem cu toții o atitudine corectă și să nu utilizăm Site-ul în moduri care contravin legii sau bunelor moravuri. Dacă suspectăm că intenția ta nu este aceea de a căuta informații despre Produse și Servicii și/sau de a le achiziționa, ne rezervăm dreptul de a nu-ți permite să plasezi o Comandă sau chiar de a-ți limita accesul la Site. Comanda pe care o plasezi pe Site se va considera acceptată doar în momentul în care îți vom confirma acest lucru prin una dintre modalitățile prevăzute în acest document sau pe Site.
1. Produse și Prețuri
Toate produsele afișate pe www.telefoanemures.ro sunt disponibile în limita stocului disponibil. Prețurile pentru telefoane, ceasuri și tablete sunt exprimate în lei și nu includ TVA. Prețurile pentru accesorii sunt exprimate în lei și includ TVA. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile și ofertele fără o notificare prealabilă. Prețul de Vânzare reprezintă suma la care un produs poate fi achiziționat de pe site-ul www.telefoanemures.ro, în funcție de specificațiile tehnice și condiția estetică selectată. Acest preț este stabilit în mod unilateral de către Telefoane Mureș, conform politicii sale comerciale, și poate fi actualizat periodic, fără o notificare prealabilă, în funcție de evoluțiile pieței sau alte criterii interne.
2. Comenzi
Pentru a plasa o comandă, clientul trebuie să adauge produsele dorite în coșul de cumpărături și să finalizeze procesul de checkout, furnizând informațiile necesare pentru livrare și facturare.
3. Plată
Plata se poate efectua online, prin card bancar, sau ramburs la livrare. Toate tranzacțiile sunt securizate conform standardelor în vigoare.
4. Livrare
Livrarea produselor cumpărate de către clienți de la IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. se face prin Fan Courier.
Comenzi plasate pe www.telefoanemures.ro
- Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile de cumparare a telefoanelor cu o valoare mai mare de 500 lei.
- Pentru comenzile sub 500 lei, costul livrării este de 20 lei, exceptând situațiile în care se specifică altfel.
Se poate deschide coletul la livrare?
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu oferă livrare cu posibilitatea verificării produsului la primire.
Livrarea se va face în termen de 1-2 zile de la confirmarea prin intermediul e-mail-ului a comenzii și a disponibilității stocului. Pentru orice întârzieri vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail idevice.store.service@gmail.com.
Dacă la livrare coletul are urme vizibile de lovituri, este turtit, umed, deschis sau deteriorat în alt mod, nu acceptați livrarea. În acest caz trebuie să:
- Anunțați imediat vânzătorul și serviciul de curierat.
- În notificarea de refuz, menționați motivul refuzului coletului.
5. Garanție și Retur
Produsele beneficiază de garanția legală de conformitate. În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să consultați politica noastră de retur disponibilă pe site în Termeni și Condiții.
6. Limitarea Răspunderii
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru:
- eventualele erori de afișare a prețurilor sau caracteristicilor produselor cauzate de probleme tehnice sau umane;
- utilizarea incorectă a dispozitivelor cumpărate;
- eventuale pierderi directe sau indirecte cauzate de întârzieri, pierderi de date, erori de transmitere sau indisponibilitate temporară a site-ului.
Utilizatorul acceptă că IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu poate fi trasă la răspundere pentru eventualele daune suferite în urma utilizării site-urilor www.telefoanemures.ro sau www.telefoanemures.ro/vinde, în afara cazurilor prevăzute expres de lege.
7. Dreptul de Retragere – Cumpărători
Dreptul de retragere pentru Cumpărarea de produse de pe www.telefoanemures.ro
Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), consumatorii (persoane fizice) care achiziționează produse de pe www.telefoanemures.ro au dreptul să se retragă din contractul de vânzare la distanță, fără a invoca un motiv și fără penalități, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, iar produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, inclusiv toate accesoriile esențiale.
Nu se acceptă returul în următoarele cazuri:
- produsul a fost deteriorat;
- lipsesc accesorii esențiale;
- produsul a fost folosit în mod excesiv sau deteriorat intenționat.
Banii vor fi returnați în maximum 14 zile de la recepționarea returului și verificarea conformității acestuia.
8. Refuzul de a procesa comenzi pe site-ul www.telefoanemures.ro
Ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea unei comenzi/vânzări în următoarele situații:
- suspiciuni rezonabile de fraudă;
- date de contact incomplete sau false;
- istoricul clientului indică comportament abuziv;
- produsul trimis spre vânzare este deteriorat semnificativ și clientul refuză renegocierea ofertei;
- utilizarea abuzivă a opțiunilor de retur sau garanție.
9. Optiuni de căutare a produselor pe Site
Căutarea produselor pe site-ul www.telefoanemures.ro poate fi realizată prin următoarele metode:
- Utilizarea motorului de căutare situat în partea de sus a site-ului
- Introducerea denumirii produsului dorit sau a brandului în câmpul de căutare.
- Dacă sunt introduse date incomplete (ex. nume parțial), site-ul va sugera produse similare.
În pagina „Cumpără”, utilizatorii pot ordona produsele după următoarele criterii:
- Cele mai ieftine (de la cel mai ieftin la cel mai scump).
- Cele mai scumpe (de la cel mai scump la cel mai ieftin).
- Cele mai populare (cele mai populare produse).
Utilizatorii pot filtra produsele în funcție de multe caracteristici pentru a obține rezultate mai precise.
10. Cum să plasezi o comandă pe www.telefoanemures.ro:
- Accesează site-ul: Deschide browserul și vizitează www.telefoanemures.ro.
- Căutarea produselor: Folosește bara de căutare pentru a găsi produsul dorit sau navighează prin categoriile disponibile pe site.
- Adăugarea în coș: După ce ai găsit produsul dorit, apasă pe butonul „Adaugă în coș” pentru a-l adăuga la selecția ta de cumpărături.
- Vizualizarea coșului de cumpărături: Când ai terminat de adăugat produsele dorite, accesează coșul de cumpărături pentru a verifica articolele selectate.
- Plasarea comenzii: Verifică produsele din coș, asigură-te că sunt corecte și apasă pe „Plasează comanda” pentru a începe procesul de finalizare a comenzii.
- Introducerea datelor de livrare și plată: Completează informațiile necesare pentru livrare (adresă, număr de telefon etc.) și alege metoda de plată dorită.
- Confirmarea comenzii: După completarea datelor, vei vizualiza un rezumat al comenzii. Confirmă toate informațiile și finalizează comanda.
- Plătește comanda: În funcție de opțiunile disponibile (card bancar, transfer bancar, ramburs etc.), efectuează plata pentru a finaliza procesul.
- Primirea confirmării: După plasarea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare cu detalii despre comanda ta și statusul livrării.
Comenzile pot fi plasate în orice moment, însă vor fi verificate și confirmate de echipa Telefoane Mureș doar în zilele lucrătoare (Luni – Vineri, între orele 10:00 – 18:00). Dacă o comandă este plasată în weekend sau într-o zi liberă, aceasta va fi verificată și confirmată începând cu prima zi lucrătoare următoare.
În cazul în care nu putem valida o comandă (ex: produsul nu este pe stoc), te vom anunța prin e-mail și vom returna orice sumă achitată, după caz.
De asemenea, adăugarea unui produs în coșul de cumpărături nu garantează rezervarea automată a produsului, decât dacă comanda este finalizată.
În cazul plăților online, nu suntem responsabili pentru niciun cost suplimentar pe care îl poți suporta, cum ar fi comisioanele de transfer bancar sau taxele de conversie valutară impuse de banca emitentă a cardului, în situația în care moneda cardului tău diferă de moneda în care se efectuează plata.
11.Aplicarea cupoanelor promoționale
În cadrul anumitor campanii promoționale disponibile pe site-ul www.telefoanemures.ro, poți introduce un cupon de reducere într-un câmp special dedicat, înainte de finalizarea comenzii și efectuarea plății.
Dacă nu aplici cuponul în acel moment, beneficiile aferente vor fi pierdute, iar Telefoane Mureș nu își asumă responsabilitatea de a oferi ulterior acele avantaje sub altă formă.
Cu excepția cazurilor menționate expres în regulamentele campaniilor, cupoanele nu se pot cumula cu alte oferte sau reduceri, iar pentru fiecare comandă poate fi utilizat un singur cupon, dacă nu este specificat altfel.
II. Aspecte Specifice și Importante în Achiziționarea Produselor
Această secțiune include informații detaliate și specifice referitoare la condițiile și circumstanțele ce pot influența procesul de cumpărare, care sunt esențiale pentru a înțelege pe deplin condițiile de vânzare.
1.Restricții privind utilizarea produselor
Produsele achiziționate prin intermediul Platformei sunt destinate exclusiv uzului personal și nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale. Ne rezervăm dreptul de a limita achiziționarea unui anumit număr de produse per client. Numărul maxim de produse va fi stabilit de Telefoane Mureș și va fi comunicat clientului înainte de înregistrarea comenzii sau în momentul confirmării acesteia. Dacă numărul de produse depășește limita impusă, vom returna diferențele între sumele achitate și valoarea produselor acceptate pentru vânzare.
2. Anularea și modificarea comenzilor
Anularea comenzii: Telefoane Mureș își rezervă dreptul de a anula o comandă chiar și după confirmarea acesteia, fără a fi responsabilă față de client, în următoarele situații:
- Tranzacția nu este acceptată de banca emitentă a cardului (pentru plățile online);
- Procesatorul de plăți nu validează tranzacția;
- Plata nu este finalizată în termenul specificat (pentru plățile prin transfer bancar);
- Datele furnizate sunt incomplete sau incorecte;
- Comanda nu este confirmată de client;
- Comanda este considerată a urmări scopuri ilegale sau dăunătoare pentru Telefoane Mureș sau partenerii săi;
- Oricare dintre Termenii și Condițiile prezentului document nu este respectat.
Dacă anularea comenzii a avut loc după plata acestuia, Telefoane Mureș va returna suma plătită, cu excepția eventualelor comisioane bancare, cu condiția ca produsele să fie returnate de către client, dacă au fost deja livrate.
Contractul nu este considerat încheiat doar prin plasarea comenzii.
Conform Codului Civil și legislației e-commerce (OUG 34/2014):
Plasarea unei comenzi de către client este o ofertă.
Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat doar după acceptarea ofertei de către comerciant — adică prin confirmarea comenzii.
Confirmarea automată (gen „am primit comanda”) nu este suficientă pentru încheierea contractului – trebuie să confirmi expres comanda sau să trimiți produsul.
Eroarea evidentă de preț poate anula contractul
Dacă prețul a fost greșit în mod evident (ex: 50 lei în loc de 500 lei), se consideră o eroare esențială și poate fi invocată pentru anularea contractului.
Este sprijinită de principiul bunei-credințe (art. 1179 Cod Civil) și de jurisprudență europeană în comerțul online.
Modificarea comenzii: Modificările sunt posibile doar înainte de confirmarea comenzii de către Telefoane Mureș. După confirmare, modificarea poate duce la anularea comenzii și plasarea uneia noi, cu riscul ca produsele să nu mai fie disponibile sau condițiile de vânzare să se schimbe. Modificările pot genera costuri suplimentare, inclusiv în cazul plăților prin credit.
3. Livrarea Comenzilor
3.1. Termenul de livrare:
Produsele vor fi livrate de curierii parteneri Telefoane Mureș, conform metodei de livrare aleasă (ex: la adresa, fanbox etc.), în termenul estimat comunicat la confirmarea comenzii. Acest termen este orientativ și poate varia din motive independente de noi. Orice întârziere va fi comunicată în timp util.
3.2. Costuri de livrare:
Livrarea poate fi gratuită sau contra-cost, în funcție de condițiile comenzii, care vor fi clarificate înainte de finalizarea acesteia. Dacă se aplică costuri de livrare, acestea NU vor fi returnate în cazul exercitării dreptului de retragere.
3.3. Momentul livrării:
Livrarea se consideră finalizată atunci când cumpărătorul (sau persoana desemnată de acesta) intră în posesia produsului. Comanda va fi livrată la adresa indicată de client. În cazul în care o altă persoană preia comanda, te rugăm să ne informezi din timp. Dacă livrarea nu poate fi realizată după 2 încercări, comanda va fi returnată, iar în aceste circumstanțe, ne rezervăm dreptul de a refuza procesarea unor comenzi viitoare.
3.4. Ambalare corespunzătoare:
Vom asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.
3.5. Întârzieri sau anulări de livrare:
Ne rezervăm dreptul de a amâna sau anula livrările din motive independente de noi, cum ar fi evenimente de forță majoră, condiții meteo extreme sau campanii promoționale.
3.6. Plata în rate prin TBI BANK:
Cum să achiziționezi produsele în rate prin TBI Bank pe Telefoane Mureș.ro:
- Selectează produsele dorite – adaugă în coș produsele pe care dorești să le achiziționezi.
- Alege TBI Bank ca opțiune de plată – la finalizarea comenzii, la secțiunea de plată selectează „Plata în rate prin TBI Bank”.
- Completează cererea de credit – clientul va fi redirecționat către formularul de creditare al TBI Bank. Aici va trebui să furnizeze informațiile necesare pentru evaluarea cererii (date personale, venituri, etc.).
- Aprobarea creditului – TBI Bank va analiza cererea și, în funcție de istoricul de credit al clientului și alți factori, va decide dacă acordă sau nu creditul. În cazul în care creditul este aprobat, clientul va primi un răspuns de aprobare.
- Confirmarea comenzii – După ce creditul a fost aprobat, comanda va fi confirmată și livrată conform termenilor stabiliți.
- Plata în rate – După aprobarea creditului, clientul va putea achita produsul în rate lunare, conform opțiunilor disponibile (de obicei, 3, 6, 12 sau mai multe luni).
4. GARANȚIA bunurilor (POLITICA DE GARANȚIE)
4.1 Drepturile consumatorului conform ANPC
Art. 9. – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 10. – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Articolul a fost modificat prin art. I pct. 3 din O.U.G. nr. 174/2008.
Art. 11. – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
- a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
- b) importanţa lipsei de conformitate;
- c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Alineatele (1), (3) şi (4) au fost modificate prin art. I pct. 4 din O.U.G. nr. 174/2008.
– Alineatul (5) a fost introdus prin art. I pct. 5 din O.U.G. nr. 174/2008.
⚠️ Este foarte important de reținut în momentul trimiterii produsului în garanție că responsabilitatea salvării datelor personale revine în totalitate clientului. Produsul trebuie trimis în service resetat la valorile din fabrică, altfel nu ne asumăm răspunderea pentru pierderea datelor stocate în dispozitiv.
Toate produsele comercializate pe site îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale.
4.2. PIERDEREA Garanției Comerciale:
Garanția NU va fi aplicabilă în următoarele cazuri:
1.Utilizarea improprie a telefonului:
- Manipularea defectuoasă, instalare de software neautorizat, utilizarea neconformă cu instrucțiunile de utilizare sau alte asemenea întrebuințări, cum ar fi: instalarea unui soft neoficial sau neaprobat de Google Play/AppStore, rootarea telefonului, expunerea telefonului la temperaturi extreme (bordul mașinii, condiții de temperaturi scăzute sau prea mari), utilizarea suporturilor magnetice neautorizate etc.
2.Telefoanele care au suferit impact fizic cu suprafețe dure:
- Căzături, șocuri, lovituri și alte urme de deteriorare fizică.
3.Defecte cauzate de contactul cu lichide, aer comprimat sau alte substanțe:
- Deteriorarea produsului cauzată de lichide sau alte substanțe, indiferent dacă produc coroziuni sau oxidări vizibile.
4.Telefoane care au fost deschise, reparate sau manipulate de terțe persoane:
- Deteriorarea sau îndepărtarea sigiliilor de pe produs, modificarea sau deschiderea telefonului de către alte persoane decât cei autorizați, sau schimbarea software-ului (overclocking, instalare de software neautorizat etc.).
5.Deteriorarea normală a produsului:
- Uzura normală a produsului, cum ar fi îngălbenirea ecranului, efectul de burn-in, uzura butoanelor, marginii telefonului, cauciucurilor etc.
6.Bateriile sunt consumabile:
- Bateriile beneficiază de o garanție de 3 luni de zile de la momentul achiziției.
7.Folosirea unor încărcătoare și cabluri neoficiale:
- Utilizarea încărcătoarelor și cablurilor neoficiale sau necompatibile va anula garanția.
8.Rezistența IP68:
- Nu garantăm rezistența IP68 pentru produsele utilizate în condiții necorespunzătoare.
- Nu garantăm rezistența IP68 pentru produsele utilizate în condiții necorespunzătoare.
Atenție: Nu oferim garanție de niciun fel dacă dispozitivul:
- este scufundat în apă, indiferent de adâncime sau durată,
- intră în contact cu lichide (apă, băuturi, umezeală etc.),
- a fost utilizat în medii cu aburi, apă sărată, piscină, duș, baie sau alte medii umede.
Rezistența la apă poate scădea în timp din cauza uzurii normale sau a eventualelor șocuri mecanice. Folosirea dispozitivului în astfel de condiții se face pe propria răspundere.
9.Scăderea procentajului bateriei:
- Nu răspundem pentru scăderea procentajului bateriei din cauza încărcării necorespunzătoare. Dacă procentajul bateriei scade, bateria nu va fi înlocuită pe garanție decât dacă ajunge sub 80% din capacitatea inițială.
10.Deteriorarea marcajului cu modelul și seria Produsului:
- Garanția nu acoperă deteriorarea marcajului cu modelul și seria produsului.
11.Șocuri de tensiune:
- Garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de șocuri de tensiune sau variații ale rețelei electrice.
12.Inconcordanță între seria IMEI:
- Garanția nu va fi valabilă în cazul inconcordanței între seria IMEI înscrisă pe produs și cea menționată în certificatul de garanție.
13.Utilizarea produsului în scopuri necorespunzătoare:
- Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost conceput va anula garanția.
4.3. Cum să beneficiați de garanție:
Pentru a beneficia de garanție, următorii pași trebuie respectați:
- Completați formularul de garanție disponibil pe site-ul nostru https://Telefoane Mureș.ro/formular-de-garantie/
- Sesizarea trebuie să conțină detalii relevante despre produs și motivul solicitării garanției.
- După completarea formularului, un reprezentant al IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. vă va contacta pentru a vă oferi detalii suplimentare și pentru a discuta soluționarea cazului.
Răspunsul la sesizare:
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. se angajează să:
- Răspundă sesizării Cumpărătorului în termen de maximum 3 zile lucrătoare.
- Comunice termenul și modalitatea de soluționare a sesizării (de exemplu, reparație, înlocuire, rambursare etc.).
4.4. Perioada de garanție:
Produsele disponibile pe site au perioada de garanție specificată în descrierea fiecărui produs.
- În general, telefoanele mobile și accesoriile au o garanție standard de 24 luni oferită de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
- Este recomandat să verificați perioada de garanție pentru fiecare produs în parte, înainte de achiziționare.
4.5. Costurile transportului pentru garanție:
În cazul unui produs trimis în garanție, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va suporta costurile transportului:
- Atât pentru transportul tur (către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.), cât și pentru transportul retur (în cazul în care produsul este reparat sau înlocuit).
4.6. Reclamațiile legate de neconformități:
- Dacă produsul achiziționat are neconformități (defecte, lipsuri), Cumpărătorul trebuie să depună reclamația la idevice.store.service@gmail.com în termen de maximum 14 zile de la primirea coletului.
- După această perioadă, reclamațiile vor fi tratate conform garanției și politicii companiei.
5.POLITICA DE RETUR ȘI RAMBURSARE:
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate printr-un contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului, fără a indica un motiv.
Cum să solicitați returnarea unei comenzi:
Completarea formularului de retur:
Accesați și completați formularul de retur disponibil pe site-ul nostru https://Telefoane Mureș.ro/formular-de-retur/
Solicitarea va fi analizată și veți fi înștiințat prin e-mail despre situația acesteia în termen de 3 zile lucrătoare.
Termenul de returnare:
Solicitările de returnare se pot face în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii.
Produsele returnate trebuie să se regăsească în starea în care au fost primite de către client (fără coduri de acces, conturi personale și cu setările din fabrică resetate).
Costurile de retur:
Clientul va suporta costul transportului de retur și orice taxe vamale asociate.
Excepție: Costul transportului de retur va fi suportat de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. doar în cazurile indicate explicit.
Restituirea contravalorii produsului:
Stornarea contravalorii produsului returnat (care va fi acceptat de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.) se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de cumpărare.
Rambursarea va fi realizată prin transfer bancar.
Dacă produsul ajunge cu întârziere, rambursarea poate fi amânată până la primirea efectivă a acestuia sau până când clientul va furniza dovada expedierii.
Colet deteriorat la livrare:
Produse returnate neconforme:
Dacă produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau au urme de zgârieturi, lovituri, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va decide dacă acceptă returnarea sau dacă va scădea din valoarea produsului o sumă proporțională cu aceste neconformități.
În cazul în care clientul refuză oferta de restituire a contravalorii ajustate, acesta poate solicita returnarea produsului (totodată, va suporta costurile reexpedierii).
Informații suplimentare pentru produse deteriorate:
În cazul produselor deteriorate sau neconforme, trebuie depusă o cerere de retur, detaliind prejudiciul și atașând fotografii relevante.
Termen pentru sesizarea deteriorării: 3 zile calendaristice de la primirea comenzii.
Anularea cererii de retur:
Cererile de retur pot fi anulate accesând formularul de contact și introducând numărul comenzii.
Returul în magazinul din Timișoara (Bulevardul Cetății nr 5-7-9):
Returul în magazin nu este permis, cu excepția cazului în care produsul este defect.
Returul este acceptat doar pentru comenzile online.
Pași pentru returnarea unui produs:
- Completarea formularului de retur pentru înregistrarea cererii.
- Expedierea produsului cu toate accesoriile și în cutia originală la adresa:
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.
Bulevardul Cetății nr. 9, Timișoara, Timiș
Telefon: 0799238999
3. Costul transportului de retur este suportat de client.
4. Coletul trebuie trimis fără ramburs, iar plata va fi efectuată doar prin transfer bancar.
Important!
Frauda: Clientul se obligă să restituie produsul achiziționat. Orice formă de înlocuire, sustragere sau schimbare a bunului constituie infracțiune de înșelăciune, conform art. 244 din Codul Penal.
6. VÂNZAREA unui bun pe www.telefoanemures.ro/vinde
Pe scurt: Unul dintre principiile noastre de bază este încrederea pe care o oferim Vânzătorilor și Cumpărătorilor noștri. De aceea, până ca produsele să fie puse la vânzare pe Site, acestea trec printr-o procedură tehnică de verificare și evaluare, pentru a oferi informații corecte potențialilor cumpărători și pentru a maximiza șansele de succes ale vânzării pe site. Îți vom explica în secțiunile următoare întregul proces, de la momentul în care ne contactezi pentru a vinde un bun, până în momentul în care vei fi fericit că ai primit prețul achiziției.
6.1. Cum pot să vând un bun?
Clienții (persoane fizice sau juridice) care doresc să vândă un telefon mobil, ceas sau alt dispozitiv trebuie să completeze formularul de evaluare disponibil pe www.telefoanemures.ro/vinde, răspunzând la întrebările legate de starea și specificațiile produsului.
Nu cumpărăm:
- Telefoane sparte sau cu piese lipsă
- Dispozitive care necesită recondiționare
- Telefoane cu eSIM-only (fără suport pentru cartelă fizică)
- Versiuni demo sau prototipuri (telefoane sau accesorii)
Telefoane recondiționate
Important: În cazul în care vânzătorul este o persoană juridică, este necesar să ne contacteze în prealabil prin e-mail. Achiziționăm bunuri atât de la firme plătitoare de TVA, cât și de la cele neplătitoare.
✅ Pentru firmele plătitoare de TVA, este obligatoriu ca factura să fie emisă cu TVA evidențiat.
✅ Pentru firmele neplătitoare de TVA, achiziția este posibilă, însă valoarea TVA-ului aferent se va deduce din suma totală oferită pentru bun, întrucât noi revindem produsul cu TVA inclus.
6.2. Evaluare și Ofertă
Pe baza informațiilor furnizate, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va oferi o estimare a valorii telefonului. Această ofertă este supusă verificării fizice a dispozitivului.
6.3. Trimiterea Dispozitivului
După acceptarea ofertei preliminare, clientul va primi instrucțiuni pentru expedierea gratuită a telefonului către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.. În cazul în care clientul nu răspunde la telefon sau nu confirmă, în termen de 24 de ore, că dorește să trimită bunul către noi, ne rezervăm dreptul de a anula comanda fără notificare prealabilă.
6.4. Verificare și Confirmare
Procesul de verificare și comunicare a stării comenzii
La primirea dispozitivului, echipa Telefoane Mureș va efectua o verificare amănunțită a acestuia, conform informațiilor furnizate de client. Dacă telefonul corespunde descrierii din oferta inițială, plata va fi efectuată conform termenilor stabiliți. În cazul în care dispozitivul nu corespunde așteptărilor sau descrierii, vom contacta clientul pentru a renegocia oferta sau pentru a organiza returnarea acestuia.
După evaluarea dispozitivului primit, pot exista următoarele situații:
🔴 1. Telefonul prezintă defecte majore sau probleme tehnice grave
Dacă în urma verificării se constată oricare dintre următoarele probleme:
-Telefonul este în blacklist (IMEI blocat);
-Este blocat într-o rețea străină sau națională (SIM-locked);
-Prezintă contact cu lichide sau urme de oxidare;
-Are ecran spart, fisurat, ciobit sau defecte precum:
-pixeli morți, puncte de presiune, îngălbeniri, ecran care nu răspunde la comenzi;
-Nu funcționează Face ID, senzorul de amprentă sau camerele;
-Alte deteriorări evidente sau lipsuri majore (accesorii esențiale lipsă);
➡ Telefonul va fi returnat clientului, iar costul transportului va fi suportat de către client.
🟡 2. Evaluarea finală și ajustarea prețului
Dacă prețul estimat inițial (calculat pe baza răspunsurilor tale de pe site) nu corespunde cu starea reală a telefonului, evaluarea noastră poate duce la o ajustare a prețului.
🔎 Experții noștri testează fiecare dispozitiv cu atenție, iar dacă se constată diferențe semnificative (ex: zgârieturi, componente defecte, ecran cu probleme, baterie uzată), vei primi o ofertă personalizată, corectă și transparentă.
💬 Noua ofertă va fi vizibilă în contul tău de client și pe e-mail, iar tu vei putea decide dacă o accepți sau o refuzi.
📦 Dacă refuzi oferta, îți vom returna telefonul gratuit.
Procesul de verificare tehnică implică o evaluare detaliată a elementelor esențiale pentru funcționarea corectă a bunului, inclusiv teste software și hardware, verificarea butoanelor, camerei, microfonului și analiza stării bateriei, printre altele.
De asemenea, vânzătorul va fi informat în mod constant despre stadiul procesării comenzii sale prin intermediul unor e-mailuri personalizate. Este important ca acesta să verifice și folderul de spam, oferte sau alte categorii de mesaje care pot împiedica primirea notificărilor.
Pașii și e-mailurile care vor fi trimise vânzătorului pe parcursul procesului de vânzare:
- Înregistrarea comenzii: După ce clientul procesează o comandă pe site-ul nostru www.telefoanemures.ro/vinde, va primi un e-mail prin care va fi informat că comanda a fost înregistrată cu succes.
- Generarea AWB-ului pentru ridicarea curierului: În momentul în care se va emite AWB-ul pentru ridicarea bunului, clientul va primi un e-mail de confirmare că comanda a fost procesată și curierul va veni să preia produsul.
- Recepționarea bunului la sediu: După ce bunul ajunge la sediul Telefoane Mureș, clientul va primi un e-mail prin care va fi informat că dispozitivul a fost recepționat și este în curs de evaluare.
4. Starea bunului:
- Dacă dispozitivul corespunde descrierii și procesului de verificare, clientul va primi un e-mail prin care va fi informat că plata va fi efectuată conform ofertei inițiale.
- Dacă dispozitivul nu corespunde descrierii, clientul va primi un e-mail prin care va fi informat că telefonul este în proces de negociere sau că va fi returnat.
6.5. Defecte ale bunurilor. Reparații și costuri aferente
Telefoane Mureș își asumă obligația de a verifica gratuit bunurile transmise de tine, din punct de vedere tehnic, operațional și estetic, și, în cazul în care decizi să vinzi bunul către Telefoane Mureș, să efectueze cosmetizarea acestuia pentru a respecta parametrii optimi de funcționare și pentru a se încadra în categoria estetică alocată pe site. Dacă descoperim defecte, vom informa clientul și îi vom oferi opțiunea de a deduce costurile din prețul final sau de a refuza oferta, caz în care bunul va fi returnat iar costul transportului suportat de către client.
6.6. Informarea autorităților.
Te rugăm să ai în vedere că procedura noastră de verificare implică și verificarea din punct de vedere al IMEI-ului sau a altui identificator unic al bunului, care ne permite să identificăm dacă respectivul bun este declarat furat, pierdut sau blocat de un operator de telefonie pentru neplata abonamentului. În cazul în care, în urma verificărilor, constatăm că respectivul bun este trecut într-o bază de dispozitive blacklisted sau dacă informația ne este adusă la cunoștință pe parcursul procesului de vânzare sau ulterior vânzării, ne rezervăm dreptul de a:
(a) solicita de la tine întreaga sumă pe care ți-am achitat-o pentru respectivul bun, inclusiv acoperirea integrală a tuturor prejudiciilor,
(b) să nu îți transmitem suma datorată conform înțelegerii contractuale, în cazul în care transferul acestei sume nu a avut loc. În ambele cazuri, vom sesiza autoritățile competente și le vom transmite toate datele solicitate, inclusiv, la cerere, bunul în cauză. În consecință, în momentul în care transmiți un bun către noi, garantezi sursa licită a bunului și ești de acord că, în cazurile menționate mai sus, va exista o suspiciune de fraudă, iar IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va fi obligată legal să sesizeze autoritățile competente, cu reținerea dispozitivului și urmărirea ta pentru recuperarea eventualelor sume datorate către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
6.7. Achiziționarea Bunului de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
Prin acceptarea de către vânzător a ofertei estimate de preț, în oricare dintre variantele de vânzare, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. își rezervă dreptul de a decide în mod exclusiv și unilateral ce bunuri va achiziționa, în scopul vânzării ulterioare prin intermediul site-ului sau prin alte canale de vânzare.
Dacă trimiteți un bun, de exemplu un telefon la IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. spre vânzare, acest lucru nu înseamnă că respectivul telefon va fi vândut automat, iar IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu își asumă nicio obligație de a achiziționa telefonul respectiv. În orice moment pe parcursul procesului de evaluare și achiziție a bunului de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., vă putem solicita transmiterea anumitor documente de proveniență și/sau achiziție a bunului. Refuzul furnizării acestora poate conduce la refuzul IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. de a continua procesul în curs sau de a achiziționa bunul. Prin acceptarea prevederilor prezentului document Termeni și Condiții, declarați că ați luat la cunoștință că IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. achiziționează bunurile de la dumneavoastră în scopul vânzării ulterioare a acestora prin intermediul site-ului și/sau al altor canale de vânzare conform politicilor comerciale proprii, și vă dați acordul necondiționat și irevocabil pentru astfel de vânzări ulterioare ale bunurilor de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
6.8. Confirmarea vânzării și transferul dreptului de proprietate
Prin acceptarea Ofertei estimate de preț, vânzătorul își exprimă acordul de a vinde bunul către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., sub condițiile următoare:
- În cazul în care prețul oferit de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. este egal sau mai mare decât oferta estimată de preț – vânzarea se va considera validă din momentul în care oferta finală este comunicată vânzătorului. Dreptul de proprietate asupra bunului va fi transferat automat către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
- În cazul în care prețul oferit de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. este mai mic decât oferta estimată – vânzarea va deveni validă doar după ce vânzătorul își exprimă acordul pentru acest preț, în termen de 3 zile de la primirea ofertei. Transferul dreptului de proprietate va avea loc în momentul în care vânzătorul își exprimă acordul.
Până în momentul în care vânzătorul își exprimă acordul, bunul va rămâne în custodia IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., care va răspunde de integritatea acestuia conform reglementărilor legale. În cazul în care vânzătorul nu răspunde în termen de 3 zile sau refuză oferta, aceasta va expira și bunul va fi returnat vânzătorului, costul transportului fiind suportat de acesta.
După exprimarea acordului pentru prețul propus, vânzătorul nu mai poate solicita returnarea bunului sau renunțarea la vânzare. Transferul dreptului de proprietate va deveni definitiv și nu va mai fi posibilă anularea vânzării.
Prin acceptarea acestui document, vânzătorul confirmă că a înțeles și este de acord cu toate condițiile referitoare la vânzarea bunului și transferul dreptului de proprietate către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
6.9. Returnarea Bunului:
În situația în care, după verificarea tehnică, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. decide că bunul nu poate fi achiziționat sau în cazul în care vânzătorul nu este de acord cu oferta de preț (dacă aceasta este mai mică decât oferta estimată), bunul va fi returnat. Costurile de transport pentru returnarea bunului vor fi suportate integral de către vânzător.
Pentru efectuarea returnării, vânzătorul trebuie să furnizeze o adresă de retur corectă și completă. În termen de maximum 2 zile lucrătoare de la primirea acestei adrese, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va expedia bunul prin intermediul partenerilor săi curieri. În cazul în care adresa furnizată nu este corectă sau bunul nu este livrat la adresa indicată, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu va putea efectua returnarea bunului și va începe aplicarea punctului 4.10. (Returnarea Bunului și Taxa de Custodie).
6.10. Returnarea Bunului și Taxa de Custodie
Dacă Bunul nu poate fi achiziționat de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. – de exemplu, pentru că vânzăorul nu este de acord cu Oferta de Preț sau produsul arată mult mai rău din punct de vedere estetic și funcțional, prezintă anumite riscuri etc– noi vom returna Bunul, cu condiția ca vânzătorul să ne transmită o adresă de livrare corectă. Vom trimite coletul către vânzător prin curier, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la momentul în care ne-a comunicat adresa corectă.
Dacă:
- nu ne este transmisă adresa;
- adresa este greșită/incompletă;
- curierul nu reușește să livreze coletul și acesta nu este preluat;
atunci telefonul rămâne în custodia noastră, iar începând cu a 4-a zi calendaristică de la momentul în care trebuia să primim informațiile corecte pentru retur sau coletul trebuia să fie livrat, va fi aplicată o taxă de custodie.
Această taxă este în valoare de 1% pe zi din prețul estimat al Bunului, stabilit în urma verificării tehnice (prețul din Oferta de Preț). Dacă se dorește returul Bunului IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. poate condiționa livrarea acestuia de plata integrală a taxei de custodie acumulate până în acel moment. În situația în care taxa de custodie acumulată depășește valoarea Bunului, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. poate compensa suma datorată cu valoarea Bunului și poate deveni proprietar asupra acestuia, fără a putea fi trasă la răspundere pentru prejudicii de orice fel rezultate din această situație.
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. garantează că bunul va fi returnat în aceeași stare în care a fost primit pentru verificare. În cazul în care bunul este considerat mai deteriorat decât la momentul predării către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., aceasta va trebui să fie menționată la primirea coletului. Dacă nu este semnalată deteriorarea la momentul recepționării bunului, vânzătorul va pierde dreptul de a solicita eventuale despăgubiri, cu excepția cazului în care se poate demonstra că bunul prezenta defecte la momentul preluării de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
6.11. Taxe și comisioane
În mod obișnuit, în cazul vânzării unui Bun către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., dacă această activitate nu are caracter profesional sau comercial pentru vânzător, nu ar trebui să existe obligația de a plăti taxe sau impozite către autorități pentru suma încasată.
Totuși, este important de menționat că legislația fiscală poate suferi modificări, iar anumite venituri obținute din vânzarea Bunurilor ar putea deveni supuse declarării sau impozitării.
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu oferă consultanță juridică sau fiscală și recomandă consultarea unui contabil sau a unui specialist în taxe, în cazul în care vânzătorul are nelămuriri în această privință.
Deși IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va depune eforturi pentru a informa vânzătorul cu privire la eventualele modificări legislative care ar putea avea impact asupra acestuia, nu își asumă responsabilitatea pentru taxe, comisioane sau orice alte sume care ar putea fi necesare a fi plătite ulterior vânzării Bunului.
6.12. Datele din telefon în cazul returului
În cazul în care vânzătorul nu este de acord cu oferta de preț, bunul (de exemplu, telefonul) va fi returnat fără datele stocate pe acesta.
Este important de menționat următoarele:
- IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu oferă servicii de salvare (back-up) a datelor.
- Nu păstrează și nu procesează informațiile din memoria internă sau externă a dispozitivului.
- Nu va putea recupera datele în cazul în care acestea au fost șterse.
Toate bunurile returnate sunt resetate la setările din fabrică.
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu poate fi considerată responsabilă pentru nicio pierdere de date sau alte daune rezultate din ștergerea informațiilor aflate anterior pe dispozitiv.
6.13. Modalități de plată a bunului:
Posibilitățile de plată sunt de două tipuri:
- Plata rapidă – Înseamnă că, după evaluarea telefonului și emiterea borderoului de achiziție, plata va fi efectuată în următoarele 1-2 zile calendaristice.
- Plata la 21 de zile – Înseamnă că, după evaluarea telefonului și emiterea borderoului de achiziție, plata va fi efectuată în următoarele 21 de zile calendaristice.
Banii pentru bunul trimis către noi printr-un curier la adresa Bulevardul Cetății nr 5-7-9 în Timișoara vor fi transferați direct în contul dvs. bancar. Altă modalitate de plată nu este disponibilă. Dacă vânzătorul nu are un cont bancar, atunci produsul va fi returnat către acesta, costul transportului fiind suportat de către vânzător.
Este important să țineți cont de următoarele aspecte:
- Dacă nu ne furnizați datele bancare la timp, dacă sunt greșite, incomplete sau nu sunt compatibile (ex: cont Revolut, PayPal, cont din străinătate), plata poate întârzia.
- Telefoane Mureș nu răspunde pentru întârzierile cauzate de băncile implicate în procesul de transfer.
- Data plății este considerată ziua în care Telefoane Mureș a inițiat transferul și a fost debitat contul său bancar.
Răspunderea pentru datele furnizate
Vânzătorul este singurul responsabil pentru corectitudinea datelor introduse pe site. Este important ca acesta să se asigure că:
- Numele și prenumele din contul său corespund cu cele din contul bancar.
- Furnizează un cont bancar care îi aparține.
- Verifică cu atenție IBAN-ul și celelalte informații.
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu poate fi considerată responsabilă pentru eventualele erori în transferul banilor, în cazul în care vânzătorul a furnizat date incorecte sau incomplete.
Plata în cazul predării bunului direct în magazinul din Timișoara, Bulevardul Cetății nr 5-7-9:
Dacă se alege opțiunea de predare personală a bunului direct în magazinul nostru din Timișoara opțiunile de plată vor fi următoarele:
- Plata rapidă (în 1-2 zile lucrătoare): poți alege să primești banii cash sau prin transfer bancar.
Important: plata cash este disponibilă în limita fondurilor existente în ziua respectivă. Avem un plafon zilnic pentru plățile în numerar din punct de vedere legal iar disponibilitatea acestora depinde de volumul achizițiilor și plăților efectuate în ziua respectivă. Dacă plafonul a fost atins, plata se va putea face doar prin transfer bancar, în termenul agreat.
- Plata în 21 de zile: plata se va face exclusiv prin transfer bancar, în contul indicat de către vânzător.
În ambele cazuri, trebuie furnizat un cont bancar care aparține vânzătorului, iar datele trebuie să fie corecte și complete, conform precizărilor de mai sus.
Notă: Pot exista situații după ce se transferă banii către vânzător, iar acestea sunt detaliate în secțiunea 5.4 Plăți Eronate și Obligația de Restituire.
6.14. Descrierea produsului (Condiție estetică sau aspect)
- Stare nou desigilat – Produs nou, desigilat pentru verificare, care vine în ambalajul original, dar nu a fost niciodată utilizat sau activat.
- Stare nou activat – Telefon nou, activat, neutilizat. A fost pornit sau configurat, dar nu a fost folosit efectiv.
- Stare ca nou – Este ca nou și nu prezintă zgârieturi.
- Stare excelent – Arată aproape perfect. Are zgârieturi subtile, observabile.
- Stare foarte bună – Arată foarte bine. Are mai multe zgârieturi sau semne vizibile.
- Stare bună – Arată bine. Are multiple zgârieturi evidente sau urme foarte vizibile.
6.15. Trimiterea bunului spre verificare
După primirea ofertei estimate de preț, în cazul în care clientul dorește să vândă bunul către Telefoane Mureș, acesta trebuie să fie verificat fizic de echipa noastră. În acest sens, Telefoane Mureș oferă posibilitatea de a trimite gratuit bunul printr-un curier partener indicat de către noi, care va ridica produsul de la adresa clientului, sau prin alte modalități puse la dispoziție de Telefoane Mureș (de exemplu, Fanbox).
Totuși, în situația în care au existat deja două încercări nereușite de ridicare din partea curierului (inclusiv cazuri în care curierul nu s-a prezentat din motive independente de Telefoane Mureș sau clientul nu a fost disponibil pentru predarea coletului), Telefoane Mureș nu va mai putea organiza o nouă ridicare prin curier.
În acest caz, clientul va fi responsabil pentru trimiterea bunului către Telefoane Mureș, pe cont propriu, utilizând orice companie de curierat dorită. Costul transportului va fi suportat de către client. De asemenea, clientul va fi responsabil pentru integritatea produsului pe durata transportului, inclusiv pentru orice pierdere, deteriorare sau alte incidente care ar putea apărea în timpul livrării.
Înainte de a trimite bunul pentru vânzare, clientul trebuie să țină cont de următoarele cerințe:
- Datele stocate pe bun: Este necesar ca toate datele stocate pe dispozitiv să fie șterse, iar dispozitivul să fie deblocat (se recomandă restaurarea acestuia la setările din fabrică). Telefoane Mureș nu își asumă răspunderea pentru datele existente pe dispozitiv și informează că lipsa unei ștergeri complete poate împiedica sau prelungi procesul de verificare și vânzare a bunului.
- Accesoriile bunului: Clientul este rugat să trimită, de asemenea, toate accesoriile însoțitoare ale bunului, inclusiv cutia originală și cablul.
6.16. Dreptul de retragere pentru Vânzarea de produse către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. (www.telefoanemures.ro/vinde)
În cazul vânzării unui telefon mobil către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. prin intermediul platformei www.telefoanemures.ro/vinde, clientul renunță în mod explicit la dreptul de retragere prevăzut de legislația în vigoare.
Odată ce clientul a acceptat oferta noastră pentru vânzarea dispozitivului și a predat telefonul curierului, tranzacția se consideră finalizată, iar clientul își exprimă acordul ferm cu privire la termenii și condițiile ofertei noastre. De asemenea, după preluarea dispozitivului de către curier, clientul nu mai poate solicita retragerea din tranzacție și nu beneficiază de dreptul de retragere prevăzut de legislația în vigoare.
Astfel, după acest moment, clientul nu mai are posibilitatea de a renunța la vânzare sau de a solicita returnarea telefonului, deoarece tranzacția de vânzare este considerată finalizată și acceptată ferm.
5. Obligațiile Clientului în vederea vânzării unui bun:
Clientul se obligă să furnizeze informații corecte, complete și conforme cu realitatea în ceea ce privește dispozitivul oferit spre vânzare, inclusiv:
- starea reală a telefonului (funcționalitate, defecte fizice sau tehnice, eventuale reparații anterioare);
- proveniența legală a dispozitivului (nu trebuie să fie furat, pierdut, blocat în rețea, sau implicat în activități frauduloase ori ilegale).
5.1 Declarație de conformitate
Prin predarea dispozitivului către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., clientul garantează că este proprietarul legal al acestuia și că:
- telefonul nu este înregistrat ca furat sau pierdut în baza IMEI;
- nu face obiectul niciunui litigiu sau sechestru;
- nu este blocat de operatori sau conturi iCloud/Google/MDM/Knox etc.;
- nu prezintă vicii ascunse pe care clientul le cunoaște și nu le declară (ex: defecte de placă, reparații ascunse, componente neoriginale, intervenții neautorizate etc.).
5.2 Răspundere și Consecințe legale
În cazul în care se dovedește că informațiile furnizate sunt false sau incomplete, sau dacă telefonul:
- este declarat furat/pierdut;
- este blocat iCloud/Google/MDM;
- prezintă defecte majore nedeclarate;
- are un alt proprietar legal care îl revendică;
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. își rezervă dreptul de a acționa în justiție clientul, în temeiul legislației române aplicabile, inclusiv dar fără a se limita la:
- Codul Penal, Art. 244 – Înșelăciunea, cu pedepse de până la 5 ani de închisoare;
- Codul Civil – Răspunderea pentru prejudiciile cauzate prin fapte ilicite;
- Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal dacă sunt furnizate date false sau folosite în scopuri frauduloase;
- OUG 34/2014 – în cazul încălcării obligațiilor de informare în cadrul unui contract la distanță.
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. poate, de asemenea:
- anula tranzacția;
- refuza orice plată pentru dispozitivul respectiv;
- colabora cu autoritățile competente pentru procedură penală.
Eventualele litigii vor fi soluționate de instanțele competente din municipiul Timișoara, acolo unde IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. are punctul de lucru. În cazul în care acțiunea în instanță este soluționată favorabil pentru IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L., toate cheltuielile de judecată vor fi suportate de client, inclusiv dar fără a se limita la:
- taxa de timbru;
- onorariile de avocat;
- penalitățile contractuale și dobânzile legale;
- orice alte taxe sau costuri aferente procedurii judiciare.
5.3 Plăți Eronate și Obligația de Restituire
În cazul în care, ca urmare a unei erori de sistem, de procesare sau din neatenție, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. efectuează o plată dublă sau o plată eronată către un client, pentru același dispozitiv sau același document de tranzacție, clientul are obligația legală de a returna imediat suma încasată în mod nejustificat.
Conform art. 1341 din Codul Civil, „cel ce a primit fără drept o prestație este obligat să o restituie”. Cu alte cuvinte, păstrarea unei sume primite dintr-o plată necuvenită/eronată echivalează cu îmbogățire fără just temei, fapt sancționat legal.
Clientul are obligația de a returna suma primită în maximum 48 de ore de la încasare. În caz contrar, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va aplica o dobândă penalizatoare de 0,5% pe zi din valoarea sumei încasate în mod eronat, începând cu prima zi de întârziere și până în ziua efectivă a restituirii.
În situația în care clientul refuză restituirea sumei sau ignoră notificarea scrisă în acest sens, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. va acționa în instanță, iar clientul va fi obligat să suporte toate cheltuielile de judecată, inclusiv:
- taxa de timbru;
- onorariile avocatului;
- penalitățile și dobânzile acumulate;
- și orice alte costuri legale ocazionate de proces.
6. Protecția Datelor Personale
- IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. respectă legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Informațiile furnizate de clienți vor fi utilizate exclusiv în scopul procesării comenzilor și tranzacțiilor, conform politicii noastre de confidențialitate disponibilă pe site.
7. Acordul Utilizatorului
Prin folosirea acestui site, utilizatorul confirmă că:
- a citit, înțeles și acceptat toți termenii și condițiile prezentate;
- este de acord cu politica noastră de prelucrare a datelor personale;
- în cazul în care nu este de acord cu termenii, se obligă să nu utilizeze serviciile sau funcționalitățile oferite de platformele noastre.
8.Opiniile Utilizatorilor
- Toți Utilizatorii/ Clienții/ Cumpărătorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe site-ul nostru.
- Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
- Astfel, fiecare Utilizator/ Client/ Cumpărător ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte urmatoarele:
- să facă referiri doar în limba română despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe Site;
- să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienti/ Cumpărători;
- să nu publice pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
- să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
- Prin înscrierea unor informații/comentarii pe Site, Utilizatorii/ Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
- Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 steluțe care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
9.CONFIDENȚIALITATE
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, email, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
– Înregistrarea și confirmarea comenzii;
– Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
– Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii/preluării comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat;
Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate și Politica de cookies.
10. Accesul la Site
4.1. Accesul pe Site se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.telefoanemures.ro.
4.2. Prin accesarea și utilizarea Site-ului, Utilizatorul/Cumpărătorul/Clientul își dă acordul privind acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe Site, a politicii de confidențialitate și a politicii de cookies.
4.3. Utilizatorul/Cumpărătorul/Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe Site-ul www.telefoanemures.ro și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral Site-ul, de a reproduce parțial sau integral Site-ul, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră Site-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, telefonic sau prin suport online (Contact us) sau prin adresele menționate în acești Termeni și Condiții. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.4. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
11. CONTUL MEU
5.1. Orice Utilizator care vizitează SITE-ul www.telefoanemures.ro, are vârsta de peste 16 ani și îndeplinește condițiile legale privind cumpărarea de bunuri, își poate crea un cont.
5.2. Prin crearea contului, Utilizatorul poate plasa mult mai rapid o comandă, toate datele lui fiind deja introduse. În plus, Utilizatorii care au create conturi, prin abonarea la newsletter, pot beneficia de anumite oferte și prețuri promotionale la produse și de alte avantaje comunicate în scris de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L..
5.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator își dă acordul cu privire la acceptarea acestor termeni și condiții și ia la cunoștință politica de prelucrare a datelor personale și politica de cookies, fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.
5.4. Pentru crearea unui Cont va trebui să parcurgeți următorii pași:
- Să introduceți următoarele date personale: adresa de e-mail;
- Să introduceți o parolă cu care să vă logați ulterior și să confirmați această parolă;
- Să bifați căsuța privind acceptarea acestor termeni și condiții;
- Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință de politica de confidențialitate;
- După parcurgerea acestor pași, prin apăsarea butonului “Înregistrare” veți fi directionați către contul dumneavoastră.
În cont aveți posibilitatea de a:
- edita informațiile contului și de a adăuga ulterior date: nume, prenume, e-mail, telefon
- modifica parola contului
- modifica adresa dumneavoastra folosită la serviciul de curierat pentru livrarea produselor comandate
- vizualiza comenzile mele
- vizualiza vânzările mele
- realiza returul produsului/produselor comandate cu posibilitatea de a face comandă directă către curier
- vizualiza Garanția – documentul se transmite automat.
12. RĂSPUNDERE
Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresă de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
Clienții/Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
Vor fi considerate tentativă de fraudă sau fraudă următoarele acțiuni asupra site-ului, conținutului acestuia sau asupra IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.:
- accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Client/Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
- alterarea sau modificarea conținutului Site-ului sau orice corespondență expediată prin orice mijloc de comunicare de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. către Utilizator/Client/Cumpărător;
- afectarea performanțelor serverului pe care rulează Site-ul www.telefoanemures.ro;
- accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. către Utilizator/Client/Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
- În oricare din situațiile de mai sus, IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
- De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Cumpărătorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.
- Clientul care vinde prin intermediul site-ul nostru este direct răspunzător pentru orice viciu al produsului vândut, atât față de cumpărătorul principal, cât și față de cumpărătorul subsecvent.
Cumpărătorul subsecvent poate să se îndrepte direct împotriva clientului pentru repararea pagubei generate de produsul viciat.
13.LITIGII
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
14. Legislație Aplicabilă și Jurisdicție
Acești termeni și condiții sunt guvernați de legislația din România. Orice dispută apărută în legătură cu utilizarea site-urilor noastre va fi soluționată de instanțele competente din România.
15. Forța Majoră
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu poate fi considerată responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor contractuale, în totalitate sau în parte, dacă aceasta se datorează unui eveniment de forță majoră (ex: calamități naturale, război, pandemii, atacuri cibernetice, întreruperi majore ale rețelelor de internet, etc.), conform legii.
16. Publicitate și Comunicări Comerciale. Campanii Promoționale
Atunci când desfășurăm activități de marketing direct, adică dorim să îți trimitem materiale comerciale sau publicitare, îți vom solicita consimțământul prealabil.
Consimțământul utilizatorului
Utilizatorul își poate exprima consimțământul pentru a primi comunicări comerciale prin e-mail, SMS sau apeluri telefonice, bifând opțiunea corespunzătoare în momentul înregistrării adresei de e-mail sau a numărului de telefon pe site-ul nostru.
Revocarea consimțământului
Utilizatorul poate retrage consimțământul pentru primirea comunicărilor comerciale prin:
- Transmiterea unei solicitări în scris la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” sau prin orice altă metodă pusă la dispoziție de IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L.. Revocarea va produce efecte în termen de maxim 48 de ore.
- Renunțarea la primirea newsletterelor sau comunicărilor comerciale prin accesarea link-ului dedicat din orice newsletter.
- Bifarea opțiunii de retragere a consimțământului pe site-ul nostru.
Modificarea opțiunilor
Toate comunicările comerciale trimise utilizatorilor vor conține un link prin care utilizatorii pot modifica opțiunea de a primi sau nu astfel de comunicări.
Partenerii noștri
Newsletterele și comunicările comerciale sunt trimise prin intermediul partenerilor noștri contractuali, care respectă politica noastră de protecție a datelor personale, disponibilă pe site-ul nostru.
Efecte ale retragerii consimțământului
Retragerea consimțământului pentru primirea newsletterelor sau comunicărilor comerciale va produce efecte doar pentru viitor.
Dreptul de selecție
IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. își rezervă dreptul de a selecta, în mod unilateral și justificat, persoanele cărora le trimite newslettere sau alte comunicări comerciale, indiferent de opțiunea acestora. IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu va răspunde pentru această selecție.
Campanii Promoționale
În cazul campaniilor promoționale, termenii și condițiile prezentului document se vor completa cu regulamentul specific al fiecărei campanii. În caz de neconcordanță între documente, se vor aplica reglementările cele mai favorabile consumatorului, conform legislației în vigoare.
Răspunderea în procesul de utilizare a site-ului
Utilizatorul este responsabil pentru comenzile plasate, datele furnizate și pentru modul în care utilizează site-ul nostru.
Conținut generat de utilizatori
- Conținutul postat de utilizatorii site-ului (de exemplu, recenzii de produse) este responsabilitatea exclusivă a acestora.
- IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu monitorizează constant conținutul utilizatorilor, dar își rezervă dreptul de a elimina orice conținut care încalcă termenii acestui document, legislația aplicabilă sau bunele practici.
- Dacă IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. este trasă la răspundere pentru conținutul postat de utilizatori, ne rezervăm dreptul de a solicita utilizatorilor respectivi despăgubiri pentru orice prejudiciu cauzat.
- IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu garantează exactitatea conținutului postat de utilizatori pe site și nu susține opiniile exprimate în recenzii sau alte postări. Utilizatorii sunt singurii responsabili pentru conținutul acestora.
- Prin utilizarea site-ului, utilizatorii acceptă că pot fi expuși unui conținut care poate fi defăimător sau inexact. IDEVICE STORE&SERVICE S.R.L. nu va fi responsabilă pentru niciun prejudiciu material sau moral generat de acest conținut.
- 17. Modificări ale Termenilor și Condițiilor
- Ne rezervăm dreptul de a modifica acești termeni și condiții oricând, fără o notificare prealabilă. Versiunea actualizată va fi disponibilă pe site, iar continuarea utilizării platformelor noastre constituie acceptarea modificărilor.
18. Contact și Suport
Pentru orice întrebare, sesizare sau solicitare legată de Termeni și Condiții, clienții ne pot contacta la:
- Email: idevice.store.service@gmail.com
- Program: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00